reklama

Deň priateľstva

Už vyše roka žijem bez televízora a akýchkoľvek elektrospotrebičov. V mojom byte nájdete iba dva spotrebiče a to počítač a chladničku. Ani jeden deň z tohto roku som nemala pocit, že by mi niečo chýbalo ani v momemte, keď musím všetko prať ručne. Myslela som si, že mi bude chýbať telka, ale nakoniec som prišla nato, že ani tá nie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Ak si chcem pozrieť nejaký film, oproti domu mám požičovňu. Väčšinou filmov sú tak či tak točené podľa kníh a keď si ich človek pozrie, tak aj tak povie, že kniha bola lepšia... načo sme to pozerali!? Po večeroch si teda radšej prečítam knihu a nemrzí ma, že som pozerala niečo, čo aj tak bolo napísané lepšie.

Správy si človek prečíta na nete a tak sa dozvie, že pašeráci vedia postaviť lepší tunel ako tie čo sú postavené za štátne. Asi majú viacej peňazí. Však, keď pozriem do rubriky politika a vidím naších poslancov božekat, čudujem sa, že národ slovenský ešte nezomrel od hladu. Držím vám palce tam doma. A aj tak si myslím, že človek nemusí vedieť naozaj o všetkom, čo sa deje vo svete. Sú to len samé zlé správy. Potom je z toho smutný a rozmýšľa, čo sa to stalo. Prečo je svet taký zlý. Trochu preháňam, berte to ako iróniu, ale človek citlivejší z toho môže mať aj depresiu. Môj starký bol šťastný cez leto a smutný cez zimu. Nebolo to počasím. Leto však strávil celé na svojej chalúpke a správy ho nezaujímali. Večer unavený po celom pracovnom dni v záhrade si ľahol a pri telke spal. V zime bol doma a večer tak pozerával správy pozorne a potom bol z toho nešťastný, čo sa to v tom svete deje. Za jeho čias to tak nebolo. Bolo, ale on o tom nevedel.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prebehnem teda len tituly článkov, nič ma nazaujalo. Prečítam horoskop, ten klame. Vraj ma partner dnes milo prekvapí. Nemám partnera. Môžem hľadať na všetkých stránkach, ale to, že dnes je svetový deň priateľstva a kamarátstva nikde nenájdem. Kto už dnes oslavuje kamarátstvo. A tak otvorím FB, najkamarátskejší portál. Tam už niekto niečo také píše. A tak želém všetkým mojím 511 kamarátom super deň kamarátstva. 70% mojích friendov tomuto statusu tak či tak nerozumie a prekladať sa mi to do všetkých jazykov nechce. Nejakých 10% ľudí ani netuším odkiaľ poznám. Nech mi to prepáčia, ale mám slabú pamäť na tváre aj na mená. Kamaráti vraj zaberajú čas, ktorý by sme mohli využiť na niečo praktickejšie ako napríklad na prácu. Napísal to aj Michale Ende v knihe Momo a vytvoril tak mužov v šedých oblekoch, ktorí prišli z banky, ktorá šetrí nás čas a dohliadajú nato, aby sme dlho neklábosili s našími kámošmi a vrátili sa naspäť do práce. Milujem tú knihu, lebo Momo to nakoniec dokáže, otvorí nám oči a banka čo nám šetrila čas pôjde do čerta.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nevieme ani oddychovať. To čo sa niekedy nazývalo oddychom, dnes je lenivosťou. Ak cez víkend nič nerobíte, len tak ležíte, počúvate hudbu alebo čítate knihu ste lenivý. Mali by ste toho stíhnúť. Vyriadiť byt, na volejbal, pak zaplávať, potom ešte niečo a tak niečo, len si nesadnúť, lebo vás v pondelok nazvú lenivým. Zase preháňam. Som nahnevaná, niekto nechal piesok na ceste, môj bicykel to pri brzdení nezvládol, skončila som pod autom. Koleno v čudu, už druhý víkend budem doma. Neznášam len tak sedieť a „oddychovať“. Telku nemám a filmy, čo mám doma, už som všetky videla. Chcela som ísť na cyklo túru, ale bohužial. Kámošov tu nemám, lebo som sa odsťahovala na druhú stranu oceánu, tak mi treba. Tých pár ľudí, čo tu poznám, sú vycestovaní, však sú prázdniny. Cez FB mi želajú šťastný deň priateľstva. Si robia srandu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Dúfam, že som vám nepokazila náladu. Však je piatok, tak si ho užite s kámošmi. Veď je ich deň.

vladimira cabanova

vladimira cabanova

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som pozorovateľ a poslucháč. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu